sekskitabi.com ile sex hikayeleri ve porno hikayelere doyacaksınız.
Reklami Kapat
Reklami Kapat
Hemen Arkadaşlarınla Paylaş :)

Üniversiteli pornosu, Üniversiteli sikiş, Üniversiteli sex, Üniversiteli sex hikayeleri, Üniversiteli pornosu izle, Üniversiteli kızlar

otobüste ki porno maceram

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

hergün iş yerine gitmek için bir sürü yol katetmek zorunda kalıyorum, oturduğum semt iş yerine biraz uzak olduğu için günlük o yolu ve yolun sürptizlerini çekmez zorundayım. istanbulda oturanlar bilir ki buranın trafiği yani düşman başına deyim ben size. şuan sitenizde ki ulaşım araçlarında yaşanan Türk porno hikayelerin bazılarından etkilenerek bu hikayeyi yazmaya karar verdim. otobüste genelde en arka koltuğa geçerim ve kimi zaman müzik dinleyerek yolculuk ederim kimi zamanda ve otobüste pek kimse olmadığı zamanlarda ki bu genelde pek mümkün olmuyor ama mobil porno sitelerinde dolaşarak yolculuk etmesini severim.

yani otobüste o kadar saat boş boş oturmak insanı deli ediyor hele ki ayaktaysanız. bu hikayemin yaşandığı an ben ayatktaydım ve otobüs hıncahıç doluydu. müzik dinlemek yerine nedense o gün canım porno izlemek istiyordu ve etrafta ki insanların bana bakmadığından emin olduğum bir anda cep telefonumdan bir Mobil porno sitesine girerek güzel bir video izlemeye başladım. o ara yanımda duran kadının benimle beraber telefonumdan porno izlediğini fark ettim ve bir anda elim ayağıma dolaşmış bir şekilde telefonu kapattım, ne olduysa ondan sonra oldu ,

kadın yanımda dururken önüme geçti ve yavaş yavaş kimseye belli etmeden bana doğru yaklaşarak kalçasını sikime sürtmeye başladı. zaten onun beni takip ettiğini anladığım anda uyarılan sikim kalçalarının bana sürtmesiyle daha da sertleşmişti ve pantolonun üzerinden gayet açık belli oluyordu. o an yaşadıklarım mobil porno izlemekten çok daha heyecanlıydı ve bir süre sürtünen kadın elini sikime atıp çok yavaş hamlelerle sikimi okşamaya başladı. olanlar beni o kadar tahrik etmişti ki kendimi tutamadım ve pantolonuma boşaldım. kadın ıslaklığı çok geçmeden fark etti ve yüzünü bana doğru dönerek gülümsedi sonra telefonumu istedi. telefonuma kendi numarasını kaydederek beni ara dedi ve iki durak sonra indi. şimdi otobüs fahişemi aramak için fırsat kolluyorum :)

 

üniversiteli ablalara ders çalışmaya gitmiştim

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

apartmana yeni taşınan üç üniversiteli kız dışarıdan gayet namuslu ve sessiz kızlar gibi görünüyorlardı. aslında bende herkes gibi onları sıradan üniversiteli ablalar olarak görüyordum, yani yaşları benden büyük olduğu için abla diyorum, aslınd aramızda pek bir yaş farkıda yok , ben lise son öğrencisiyim onlarsa üniversite üçteler. genelde ders çalışmak yerine evde porno izlemeyi tercih eden biri olarak annemin zoru olmasa kesinlikle yukarıya çıkıp böyle bir işe kalkışacak biri değilim.

annemin o kızlarla arası iyidir , gerçi annemin herkesle arası iyidir o apartmanın eski sakinlerindendir, kimi zaman yaptığı yemeklerden yukarıya da gönderirdi ve o yüzdendir ki kızlar anneme karşı farklı bir sevgi beslerler. neyse o gün annemin büyük isteği ve tehditlerinden dolayı yarıda bıraktığım türk porno videoyu gelince tekrar izlerim düşüncesiyle yukarı çıktım, amacım ders çalışmaktı ama kızların düşüncesi hiçte öyle değilmiş.

içeri girdiğimde bana direk olarak ders çalışmak mı istersin eğlenmek mi istersin diye sordular, ben tabiki ders çalışmak dedim çünkü annemin bir oyunu zannettim, ben öyle deyince kız tamam o zaman dedi ve beni odasına götürdü, bilgisayarın yanına oturduk , bilgisayarın ekranı kapalıydı, açtığında rokettube da bir porno oynadığını gördüm, kız bana baktı ve evet aç kitabını çalışalım dedi,

ben olayın annemin bir oyunu olmadığını öğrenince ders çalışmak istemiyorum eğlenmek istiyorum dedim , ben öyle deyince beni tıpkı bir seks kölesi gibi kullanmaya başladı, önce üzerinde ki elbiseleri bana çıkarttırdı, sonra ayak parmağından başlayarak boynuna kadar yalamamı söyledi, sonra amını yalayatak göt deliğini parmaklattı, inanın hepsini büyük bir zevkle yatım ve sonra sikime prezervatif takarak kendini bana siktirdi.

 

sinema karanlığında kızın amını parmaklarımla patlatıyordum

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

merhaba arkadaşlar, ben Ankara da okuyan ve hemen hemen artık Ankaralı sayılabilecek biriyim çünkü pek memleketimde durmuş biri değilim, üniversite okumuyorken de ailemle beraber sürekli ilden ile dolaşırdık, malum babamın işlerinden dolayı. Şuan üniversite öğrencisi 23 yaşında bir gencim ve çevremde hafifte olsa bir karizmam var. Üniversite hayatım boyunca ki toplam şuan için 4 yıl oluyor, bu 4 yıl içerisinde yaşadığım eve o kadar çok kız attım ki sayısını şöyle bir hesaplamak istesem sanırım işin içinden çıkamam. Sizlere eve attığım kızlardan birini anlatmak yerine sinemada , karanlıkta, nefes nefese bir an yaşadığım kızı ve o seksi kızın kocaman memelerinden söz etmek istiyorum.

O gün sinema için sözleşmiştik ve öğleye doğru buluşarak önce bir yemek ardından da sinemanın yolunu tuttuk, ben aklımda kızı nasıl sikerim, nasıl boşalırım onun derdindedim kızın derdi ise acaba hangi filme gitsekti, normal bir erkek gibi aklı sikinde olan biri değilim, aslında öyle biriyim ama stratejik çalışırım bu konularda. film için kızın istediği yerine benim istediğim, orjinal bir konulu filme girdik, konulu derken porno değil yani, konusu biraz ağır olan sıkıcı bir film seçip ona girdik, yani kızı zorla ona soktum desem yanlış olmaz.

Benim amacım filmden bir süre sonra sıkılıp işi başka boyutlara taşımak ve ben birşey istiyorsam onun planını yapmışsam o plan genelde işler ve bende yoluma bakarım :), plan tam istediğim gibi gidiyordu ve film henüz yeni başlamıştı, yani daha ilk yarımız bile bitmemişti ki kendimi olabildiğince ona yaklaştırdım ve başımı omzuna attım, sonra yavaş bir şekilde başımı çevirerek boynundan koklamaya başladım, nefesimin sesini duydukça hatun da kendinden geçmeye başladı, gözlerinden bunu anlayabiliyordum ve ortam o kadar karanlıktı ki gözlerinden ilerisini pek göremiyordum.

koklamalarım yerini öpmeler ve yalamalara bırakmıştı, dilimle hatunu boynunu yalamaya başlamıştım ve tamam oldu bu dediğimde ise elimi bacağının üzerine koyarak bacaktan okşamaya ve oradan da direk olarak amcığının üzerine gitmeye başladım, elim amcığına geldiğimde kız tamamen koltuğa yaslandı ve her iki elini koltuğun kenarlarına koyarak sıkı sıkı tutmuş bir şekilde kendinden geçiyordu, benim ufaklık kızın o yüzün gördükçe büyüyor ve artık pantolonda durmak istemediğini söylemeye çalışıyordu, o kadar sertleşmiştim ki canım yanmaya başlamıştı o yüzden aletimi fermuarı açarak dışarı çıkardım ve hatunun elini tutup aletimin üzerine koydum, hiç çekinmeden ve garipsemeden direk aletimi sıkı sıkı tuttu ve aşağı yukarı okşamaya başladı,

o okşadıkça bende kendimden geçiyor ve kızın amını daha sert ve acı verici bir şekilde parmaklıyordum, artık inlemeler başlamıştı, kız kendini zor tutuyordu, tıpkı benim gibi. bende artık yarrağımı bir şekilde boşaltmam gerekiyordu , kızı parmalamayı biraz bıraktım ve o durmamamı söylediğinde de hadi aşkım birazda sen beni mutlu et diyordum, bir süre de kıza o karanlıkta 31 çektirdim ve beni boşaltmasına izin verdim, boşalacağım zaman yarrağımı kızın elinden aldım ve ön koltukla aramıza doğru boşalmaya başladım, o kadar zevkli bir andı ki biri görecek mi yada gördümü korkusu ile zaten olabildiğince tahrik olmuştu.

ben boşaldıktan sonra tekrar parmaklarımı kızın iç çamaşırının üzerinden amına yapıştırdım ve deliler gibi okşamaya devam ettim , kız bana dur demek istiyor gibiydi, yüzünde acı hissettiğine dair belirtiler vardı ama durduramıyordu çünkü oda tam doruk noktasında idi ve boşalmanın eşinde idi, çok geçmeden elimin üzerine elini koydu ve sıkı sıkı tutarak yeter aşkım, yeter aşkım, yeter aşkım diye defalarca söylenmeye başladı, bende bir süre sonra durdum ve kendine gelmesi için onu kendi ile baş başa bıraktım, bir yandan da izliyordum, o andlığı zevk ve acının yüzüne yansıması, o yüz ifadesini hiç unutamam.

sizlere bu ilk hikayemdi ve emin olun boş oldukça yaşadıklarımı sizlerle de paylaşacağım, bende anı çok ama derslerden pek zaman yok :)

 

Üniversite Yıllarımdan

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

O zamanlar yaşım yirmilerdeydi… Kızlarla özellikle bayan hocalarımla arkadaşlığım oldukça iyiydi… Üniversite yıllarımdı… Bir gün dersten çıkıp kantinde biraz oturduktan İngilizce hocamı gördüm. “Hocam iyi akşamlar dedim” O da nazikçe iyi akşamlar” dedi. Ben, “bir çay söyleyeyim isterseniz” dediğimde; “bu saatten sonra kuru kuru çay olmaz” dedi. “Hocam sizin canınız sağ olsun ne arzu ederseniz” dedim. Gülümsedi ve “düş peşime” dedi. Düştüm peşine Migros’a girdik, dört şişe şarap aldık ve yanına biraz meyve ile peynir. “Arkadaşların evde mi? Bu akşam içelim mi?” diye sordu. Ben, “herkes Antalya’ya gitti” dedim. “İyi o zaman” dedi ve bize gittik. Uydudan Joy FM’i açtım. “Ne güzel müzikler dinliyorsun” dedi. Şaraplarımızı içmeye başladık. Birinci şişenin sonunda usulca sokuldu bana omzuma doğru yaslandı ellerini göğüs kafesime koydu ve, “Sen de huzur buluyorum oldukça farklı bir çocuksun, kendimi senden uzak tutmaya çalışıyorum ama alı koyamıyorum” dedi ve göğüs kafesimi okşamaya başlarken boynuma bir öpücük kondurdu tebessümle gözlerime baktı ve dudaklarıma yapıştı üzerime çıktı. “İstiyorum seni” dedi. Muhteşem arzuluydu.

Dudaklarının arasına bir çilek aldı ve bana sundu aldım onu dudaklarımla emmeye başladım dudaklarını dilimi ağzının içinde gezdiriyor dillerimiz dans ediyordu soymaya başladı beni muhteşem bir kadındı dokunuşları adeta beni kışkırtıyordu. Nefeslerimiz hızlanmıştı boynunu emmeye başladım, sırtını ellerimle okşarken sutyenini parçalar gibi hızlıca söktüm üzerimizdekileri delice hızlı bir şekilde çıkardık. Tenlerimiz değdiğinde birbirine ateşe dokunmuş gibi oluyorduk. Okşuyordu sikimi aldığımız şaraplardan birini açtı ve üzerime dökmeye başladı. Şarap üzerimde tüm erkeksi organlarımı ve hormonlarımı faaliyete geçirecek şekilde buz gibi süzülüyordu. Şarabı boca ettikten sonra her bir damlasını vücudumdan emerek temizledi sadece sikimi emmedi. Elleriyle okşuyordu sikimi göğüs uçlarını sikime değdiriyordu. Aldığımız meyvelerden olgunlaşmış bir muz seçti avucuna aldı sikimi ısırır gibi gözlerimin içine bakarak ısırdı. Başını tuttum ve sikime bastırdım vıcık vıcık muzu sikime sıvazladı ve emmeye başladı. Ben boşaldıkça zevk alıyordu göğüslerini okşuyor amını parmaklıyordum. O ise beni sakso çekerek inlete inlete boşaltıyor spermlerim ağız kenarlarından akıyor göğüslerine damladıkça orgazm oluyordu. Gözlerime bakarak, kadınsı bir sesle “sik beni” dedi.

Belinden kavradım ve bacaklarını omzuma attım ayak parmak uçlarından masaj yaparak dilimi gezdirerek ve emerek amına doğru indim. Amını deli gibi vakumluyor arada parmaklarımı içine sokuyordum. “Yeter yeter, hadi içime almak istiyorum seni” diye inliyordu. Domalttım ve sikimin başını yavaşça amından içine sokarken kalçalarımı sıktı ve bir anda çekti kendine “sert istiyorum erkeğim” dedi ve ben sertçe sikiyordum onu o kadar sertti ki adeta et dövercesine ses çıkıyordu. Orgazm oluyordu ve orgazm oluşunda çok hoş bir şekilde “ohhhhh boşalıyorum hadi devam et” diye inliyordu. Saatlerce farklı pozisyonlarda sex yaptık. Ben ne zaman güneye gitsem buluşup sex yapıyoruz…

 

hocamla sikişirken kafam çok güzeldi

Kullanıcı Değerlendirmesi: / 12
ZayıfEn iyi 
Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

selam sekskitabi.com un takipçileri , bu size ilk anım olacak ve umarım devamı gelir, üniversite öğrencisiyim ve iyi prestije sahip bir üniversite de okuyorum, isim , şehir falan vermek istemiyorum, ama olayları size olduğu gibi anlatacağım , benim üniversite ye kadar derslerim çok iyiydi, yani hiç bir dersten kırık not almışlığım yoktur, üniversite de arkadaş çevremden midir nedir , notlarımı iyi tutmak için o kadar çok çalışıyorum ki anlatamam , üniversiteye girmeden önce hayalim zamanımın bir kısmında üniversiteyi idare ederim bir kısmında arkadaşlarla iyi vakit geçiririm di , kız çocuğu olduğunuz da aile baskısı çok artıyor bunu bilen çok iyi bilir, bilmeyen de erkeklerdir zaten , erkeklerin öyle sorunu yok , akşam eve kaçta gelmiş, neden o saatte gelmiş , o saatte nerdeymşi falan annesi babası pek ilgilenmez, ilgilenen aile de çok azdır,

benim ailem ben kız olduğum için üzerime o kadar düşüyorlardı ki üniversite ye kadar hayat nedir bilmiyorumdum, hani derler ya hayatını yaşamak , işte onu ben burada , üniversite de öğrendim , ama bunu öğrenirken de dersleri ihmal ediyordum, bu arada üniversite de tanınan bir kişiliğim vardır, yani geren görüntü olsun gerekse tavırlarım olsun beni çok kişi tanır ve sever, iyi niyetli biriyimdir de, kendimi övmek için yazmıyorum aslında mu yazıyı ama beni tanımanızı da istiyorum,

her neyse geçtiğimiz sene benim için çok iyi başlamıştı, üçüncü sınıftaydım ve alttan hiç dersim yoktu, yani alttan dersim zaten olmaz benim , ama çok kafa yorduğum için ve zamanımın çoğunu okula ayırdığım için oluyor bu , yoksa arkadaşlara takılsam benimde alttan bir sürü dersim olabilirdi, geçtiğimiz sene bir tane dersim zayıf düşecekti ve derste benim notlarımı çok etkiliyordu, mesleğime yönelik en önemli derslerimden biriydi, ders notum aslında geçerdi ama derse giren hoca o kadar yakışıklı biriydi ki ben dersten çok ona dikkat ederdim , yani hocaya aşık olmuştum diyebilirim , benden en fazla 4 5 yaş büyük , uzun boylu esmer ve mavi gözlü biriydi,

elimden geldiği kadar onunla konuşmaya çalışıyor derslerde falan bir sürü soru soruyordum , amacım sadece konuşmak bişey öğrenmek değil, hoca bunu anladığında ve benim bundan dolayı ders notlarım kötüye gittiğinde artık benimle fazla ilgilenmemeye ve sorularımı duymamazdan gelmeye başlamıştı, belki benim iyiliğim içindi belkide beni kendisine muhtaç bırakmak içindir,

muhtaçlık ne alaka diyebilirsiniz , konum aslında öyle başlıyor , yani o dersi geçebilmem için hocanın kanaatine ihtiyacım vardı, üniversite okuyan bilir, hoca sizi geçirmek istiyorsa her türlü geçersiniz, ama yok size kıl kapmış sizden hoşlanmıyorsa notlarınız tam bile olsa virgül hatasından not kırıyorlar, bu hoca da beni kendine muhtaç bırakmış ve dersi geçebilmem için onun inisiyatifine kalmıştım, dönemin kapanmasına bir kaç gün kalmıştı , ve dediğim gibi geçmek için biraz yardıma ihtiyacım vardı, başka bir dersimde sorun yoktu sadece o hocanın dersinde sorunlarım vardı , ben not istemek için hocanın odasına gittim ve kapıyı çalarak içeri girdim,

hoca beni görünce zaten olayı az çok anlamıştır diye düşünüyorum  ki öyle de oldu, merhaba hocam müsait misiniz dedim , oda bana senin içinde burdayım gel içeri dedi, nasıl yani hocam dedim , benimi bekliyordunuz?  oda yok sadece seni değil , bir kaç öğrencim var not için yanıma gelmesi muhtemel kişiler , sende onlardan birisin , gir içeri dedi, neyse gülümsedim hafif içeri geçip karşısında beklemeye başladım,  önünde bir kitap vardı onu inceliyordu, bana otur ayakta bekleme dedi ve karşısındaki sandalye ye oturdum ,

bana eksiğin ne kadar diye sordu, yani kalacaksın belli ama son notun kaç , kaç alsan geçersin diye sordu, bende söyledim , sonra bana bakarak o iş kolay dedi, başka sınavın yok sanrım diye sordu bende yok hocam tüm sınavlarımı verdim diyerek cevap verdim, o zaman artık derslere biraz ara versen senin için sorun olmaz demi diye sordu , bende yok hocam olmaz neden olsun dedim , artık bir aylık bir tatile girdik , bir ay boyunca kitap görmek istemiyorum dedim, oda bunu duyduğuma sevindim dedi ve ekledi,

bu akşam bir arkadaşla yemeğe çıkacağım , arkadaşın yanında nişanlısı olacak , bir kız arkadaşım var ama ülke dışında eğitim için, burada değil ve onların yanına da yalnız gitmek istemiyorum, sen bana bir iyilik yapacaksın bende sana bir iyilik yapacağım dedi , bir bakıma hoca benden escort olmamı istiyordu ama sonuçta bunu isteyen kişi tanıdığımdı ve bir zarar geleceğini de düşünmüyordum,

ne diyorsun teklifimi kabul ediyormusun dedi , bende hocam not işini halledecekmisiniz diye sordum, oda not işi en kolayı zor olan bu geceyi atlatmamız dedi, tamam teklifinizi kabul ediyordum dedim ve odasından çıktım, alt tarafı bir yemekti , yemek yemekten kime zarar gelmiş ki, biraz fazla yerseniz kilo alırsınız o kadar :),, neyse akşam için eve gittim ve duş alıp elbise falan seçtim kendime , elimden geldiği kadar güzel giyindim ve hocamı beklemeye başladım , bir süre sonra eve beni almak için arabasıyla geldi , kapıyı açtığımda önce biraz iltifat ettikten sonra hemen çıkalım geç kaldık dedi

evden çıktık arabaya oturduk , gideceğimiz yere kadar bir yola baktı bir bacaklarıma , altımda bordo kumaş bir pantolon vardı, vücut olarak da kendime güvenen biri olduğum için ne giysem yakıştığına inanıyorum ve zaten çevremdeki arkadaşlar da öyle söylüyor, o günde dediğim gibi kumaş dar bir pantolon vardı,  he birde erkeklerde şöyle bişey var arabanın vitesiyle bi işleri olduğunda ellerini çekerken yanında bir bayan varsa ve bu bayana sarkıntı olmaları mümkünse oluyorlar , gideceğimiz yere gidene kadar defalarca kez bacağımı kısa süreliğine okşuyordu, şimdi ben o anda bişey de diyemezdim , belki bilinçsiz yapıyordu, o yüzden sesimi çıkartmadım ,

gideceğimiz yere yarım saat sonra falan gelmiştik, lüx bir restoran da yemek yiyecektik, aslında ben bu kadar lüx yerleri sevmezdim ama bir gecelik birşey sonuçta bişey kaybetmem diye düşünmüştüm, içeri geçtik hocamın arkadaşları gelmişler bizi bekliyorlardı, adam 30 lu yaşlarda biriydi , yanındaki bayan ondan biraz küçük duruyor ve o kadar açık seçik giyinmişti ki yanında bayan olmayan herkes ona bakıyordu, yani o derece dikkat çekici biriydi, ama bana söylenene göre nişanlılardı , yani ne kötülük olabilir ki,

her neyse bir süre sohbet ettik , benim kim olduğumu falan sordular hocam okuldan bir arkadaş dedi , öğrencisi olduğumu söylemedi, bana sizdemi öğretim görevlisisiniz dediler bende evet asistanım aslında dedim , sonra sohbete devam ettik bir süre konuştuktan sonra yemeğimizi yiyerek ordan çıktık ama gece daha bitmemişti, ordan çıkar çıkmaz hemen disko ya gittik , ben hocama hocam ben gelmesem olmaz demi dedim , oda sence olur mu , beraber geldik beraber döneceğiz , bir kaç saat takılır gideriz merak etme yanında ben varım ne olabilir ki dedi, bende tamam o zaman dedim ve disko ya girdik,

malum disko ortamı içki falan içtik ve ben içkiyi pek kaldıramam, bir süre içtik ve açıkcası sarhoş olmaya başlamıştım , başlamıştım ve devam ettirdim desem daha doğru olur, sene boyu ders ders ders bir gece kendime iyilik yapsam bi zarar olmaz diye düşündüm ve kendimi kısıtlamadım , içebildiğim kadar içki içmiştim , çok sarhoş olmuştum , bir kaç saat sonra ordan çıkmak için ayaklandığımızda ayağa kalkacak gücüm yoktu , zaten oraları pek detaylı hatırlamıyorum , disko dan çıktık ve diğer arkadaşlarla vedalaştıktan sonra hocam beni eve bırakmak için adresi sormuştu sanrım , ben tarif etmeye çalışıyordum ama kelimeleri bir araya getirmek çok zordu, hafızam da gidip geliyordu, tam olarak adresi tarif edemediğim için beni kendi evine götürdü,

arabada giderken bir kaç defa kustuğumu hatırlıyorum , biraz kendime gelir gibi olmuştum , eve girdiğimizde benim yatmak için salona bir yatak açtı ve oraya uzandım , o gece hocam gözüme daha yakışıklı geliyordu, yatağa uzandığımda onu yanıma bişey söyleyeceğim diye çağırdım , yanıma oturdu ve buyur seni dinliyorum dedi, ona dersinden neden geçemediğimi, anlattım , benim derslerim normalde iyidir ama size karşı bir ilgim var dersinize konsantre olamıyorum , size aşığım sanırm dedim , iyice yanıma sokularak masur bir öpücük için yanağıma yaklaştı ben birden başımı çevirdim ve dudağından öptüm ellerimide boynuna dolamış bırakmıyordum , bir süre sonra da zaten oda geri çekilmeyi bıraktı ve oda yanıma uzandı ikimizde sarhoştuk ve ne yaptığımızı bilmiyorduk aslında,

bir süre öpüştükten sonra üzerime çıktı ve göğüslerimi yalamaya başlamıştı , gözlerim kapalı bulutların üzerinde yürüyordum , daha önce bu kadar içtiğimi hatırlamıyorum, hocam üzerimde göğüslerimi yalarken bende elimle penisini okşamaya çalışıyordum , sonrasında altımdaki kumaş pantolonu çıkartarak iç çamaşırımın üzerinden vajinamı okşamaya başladı, okşadıkça ıslanıyor ve çıldırıyordum , bir kaç dakika vajinamı okşadıktan sonra külotumu çıkardı vajinamı yalamaya başladı, parmağını sokar gibi olmuştu, hocam bakireyim ben diye elini vajinam dan uzaklaştırdım , oda sorun değil diyerek bana sarıldı ve yüz üstü yatırdı, iki eliyle kalçalarımı iki yana yırtarcasına ayırarak arka deliğime dil atmaya başladı, dilini sokmaya çalışıyordu adeta, bir kaç dakika arka deliğimi sırılsıklam yapana kadar yaladıktan sonra parmağını sokmaya çalıştı , biraz uğraştan sonra hocamın parmağını arkamdan içeri almıştım ,

 

sonra sen bekle ben geliyorum dedi ve elinde bir kremle yanıma bir süre sonra geldi ,kremi yanına bıraktı ve pantolonunu çıkarttı, sonra iç çamaşırını çıkarttı , üst kısmı duruyordu ama altı çıplaktı, önce penisini kremledi sonra parmağına sürdüğü kremi arka deliğime sürmeye başladı , artık parmağı içime rahat bir şekilde kayarak giriyordu, arka deliğimi kremledikten sonra penisini tekrar kremledi ve arka deliğime dayadı, canımın acısını pek hissetmiyordum , biraz uğraştan sonra penisini içimde hissetmiştim, yüz üstü yatıyor kıpırdayamıyordum , ve hocamda üzerimde beni arkadan beceriyordu, inanmazsınız belki ama tahminim bir saat boyunca üzerimden inmedi , sonrasınıda ben hatırlamıyorum zaten uyumuşum , sabah kendime geldiğimde saat 12 falan olmuştu , benden biraz önce kalkmış ve kahvaltı hazırlamıştı, o sabah yani öğlen kahvaltımızı yaptık ve dün gece olanları için benden özür diledi, bende sorun sizde değil bende diyor kendime suç buluyordum , ama o gece aslında bir bakıma iyi olmuştu çünkü o günden sonra o hocayla aram çok iyi oldu ve şuan sevgiliyiz..

bilemiyorum uzun süreli bir ilişkimiz olurmu ama birbirimizi çok seviyoruz , ben seviyorum en azından ve oda sevdiğini söylüyor...

Son Güncelleme (Perşembe, 07 Şubat 2013 10:42)

 

öğrenci iken eskişehirde unutulmaz sex anım

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

Öncelikle sevgili sekskitabi.com okurları sizlere merhaba demek istiyorum, ismim Görkem 19 yaşındayım 75 kiloyum 1.78 boyum var Eskişehirde okuyorum.
Sizinle Yaşadıgım bir hikayeyim anlatıcam bundan 1 ay önce Eskişehirde Çarşıdan tramwaya binmiştim tramvay bindigimde çok güzel bir kız gördüm gittim kızın yanına oturdum ama kız nasıl güzel kokuyo resmen oracıkta boşalıcaktım o saçlarının o kokusu beni bitirmişti bi kaç durak sonra tramwaya yaşlılar bindi bende zorla kızın yanından kalktım yaşlı teyzeye yer verdim biraz sonra binen teyzeye de yanına oturdugum kız yer verdi ve benim tam önümde duruyordu siyah bir çorabı vardı oturdugu yerden onu görememiştim her neyseye konuyu fazla uzattım galiba kızın iyice arkasına yanaştım tramvay dur kalk yaptıkca benimki kızın tam içine yerleşiyordu kızın götünün hatlarını hissediyordum kız bana döndü baktı gülümsedi bende fırsat bu fırsat Görkem saldır dedim

kızın amını avuçlamaya başladım kız yavaş yavaş hırıltılar çıkartıyordu arkadan parmaklarımı sokmaya uğraşıyordum sonra kulagına yavaşca eğildim kulak memesi emdim ve hoşuna gidiyormu dedim kızı kısık bir sesle devam et dedi ama bu olaylar olurken kız yavaşca ben bi sonraki durakta inicem dedi kendini topladı arkasını döndü ve dudagımdan öptü tel. numarasını verdi 2 gün sonra evine gidişimi ve onu kendi evinde nasıl çatır çatır siktimigimi başka bir hikayemde anlatıcam  Eskişehirde olanlar mail atsınlar am nasıl itinayla sikilir ve zevkin doruklarına nasıl cıkılır görücekler .
bu arada ben bir fetishistim ayakları yalamasını ve kilotları koklamasını çok severim

 

 

ayrıca 2 senden beri tatil yöreleride mevsimlik olarak masörlük yapıyorum masaj yaptırmak isteyen bayanlarda mail atsın yağıda bana  ait olmak suretiyle masaj yapabilirim

mailim:[email protected]

Son Güncelleme (Perşembe, 07 Şubat 2013 10:43)

 

nazilli de kendi evimde yaşadığım unutulmaz sikiş hikayem

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

merhaba sekskitabi müdavimleri. benim adım furkan ve 25 yaşındayım. 1.80 cm boy 85 kilo. 2007 yılında kız arkadaşımla nazillide kendi evinde yaşadığım bir kaçamak günü ve geceyi sizle paylaşmak istiyorum. kız arkadaşmın adı nurcan o da 24 yaşında o da 1.70 hemen hemen 50 kilo taş gibi bir kızdı. 2007 nin temmuz ayında hatırlayanlar bilir ne kadar sıcak olduğunu hele ki aydının kıyı bir il olması da bunda etkilidir.

nyse. sevgilim izmirden gelecek bende aydından nazillideki evine gideceğim orda buluşacağız. eve vardık heyecanlıyız çünkü ilk defa olacak yani daha önceden bir kaç kez öpüşmüşlüğümüz var. ben içeri üzerimi değiştirmeye gittim birden kapıyı açtı kapat diye bağırdım üzerimi değiştiriyordum utandım resmen. neys ben duşa gireceğim dedi o duşa gitti bende bilgisayarla uğraşıyorum. neyse duşunu aldı geldi kısa bir elbise giymiş ev çok sıcak ben atlet ve şortla oturuyorum. yatağı vardı kendi odasında yerde. gelsene dedi gittim yanina gülüştük bayağı sonra bacaklarını okşamaya başladım. dudaklarımız hemen birleşti artık göğüslerini de okşuyordum. elbisesini sıyırdım ve sütyeninin içinden memelerini çıkardım. okşadım ve uçlarını ağzıma aldım. hoşuna gitti mi diyor bana biryandan bir yanda da inliyor. ohh diyor devamlı oalrak. elbiseyi sıyırdım o da atletimi çıkardı şortumu da çıkardı.

külotlu halde kaldık. hala daha dudaklarımız birbirinden ayrılmıyor. gögüslerine yumuluyorum. sonra külotunu çıkardım amını okşuyordum ve iyice sulanmıştı. yalamak istedim hayır dedi ama çok da karşı çıkmadı. iyice sulanmış amına dilimi değdirdim ama çok tuzluydu yalamayı bıraktım. bakire olduğu için giremiyordum. fırça gibi sürtüyordum. bu arada benim alet 13 cm. götünden sikmek istedim hayır olmaz dedi. ilk defa yaptığımız için yapamadık. bende zorlamadım. sonra eline aldı 31 çektirdi göğüslerinin arasına koydum yarağımı gitgel yaptım göğüslerine boşaldım. o da boşalmıştı. akşama kadar bu şekilde deviştik akşam yemekten sonra loş bir ışıkta tekrar başladık bu sefer daha azgın bir şekilde. yarağımı ağzına aldı.

ilkkez yapıyor ve dişlerini geçiriyordu. bazen de bile bile ısırıyordu. boşalacağım dedim hemen çıkarttım ağzından tekrar göğüslerine boşaldım. sabaha kadar bu şekilde yaptık. tabi arada bir uyuduk. en son da sabah yaptık sonra ben evime gittim o da kendi evine. iki ay sonrasında da ayrıldık. aşkın içine sex girince sanırım ayrılık giriyor işin içine. işte gerçek hikaye budur.

 

Son Güncelleme (Perşembe, 07 Şubat 2013 10:45)

 

henüz 18 yaşında ki liseli kız elif ile sıcak anlar

Kullanıcı Değerlendirmesi: / 8
ZayıfEn iyi 
Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

Öncelik olarak tüm sekskitabi.com okuru arkadaşlara ve hikaye paylaşan dostlarıma merhaba demek istiyorum. siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum ve bende başımdan geçen olayları anlatmaya karar verdim öncelikle şunu söyleyim bu olaylar yaşanmıştır en ufak bi abartı bile yoktur . Ben şu anda 21 yaşında yakışıklı ve durumu iyi olan biriyim yani bir kızın aradığı bütün özellikler mevcut ve bu güne kadar bir çok kız arkadaşım oldu özellikle lisede (Ankaranın sayılı kolejlerinden birinde okuyordum) birsürü kız peşimde koşardı ve birçok kız arkadaşım oldu lisede ve hayatımın en güzel yıllarını sexe doyarak yaşamıştım daha sonra lise bitti ve üniversiteye girmiştim burasıda özel bi okuldu ve yine etrafımda bir çok güzel kız vardı ve burda 6-7 tane kızla çıkmıştım ama ne yatakta ne dışarıda hiçbir mutluluk duymuyordum çünkü lisedeki aşklarımı o liseli masum kızlarla olan ilişkilerimi unutamıyordum üniversitedeki kızlar bana çok yapmacık geliyorlardı sadece kendini siktirmek için yanıp tutuşuyorlardı ama ben artık çok sıkılmıştım vede . yeniden liseli bir sevgili bulmaya karar verdim ....

Okula arabamla gidip geliyordum ve her sabah üst komşunun kızını servis beklerken görüyordum liseye gidiyordu ve çok güzeldi oda özel bi koleje gidiyordu ve her haliyle çok hoşuma gidiyordu o katladığı lise eteği , burlingtonları , ayağında dexterıyla tam bir kolejliydi her sabah kesişiyoduk ama merhabalaşmaktan ileri bir arkadaşlığımız yoktu ben artık iyiden iyiye onu düşünmeye başlamıştım ve aklımdan hiç çıkmıyordu... Bir gün sabah uyanamadığım için evden baya geç çıkmıştım bide ne göreyim kızda hala bekliyordu hayırdır dedim servisin hala gelmediğini derse gecikeceğini söyledi bende hemen arabamla bırakmayı teklif ettim oda kabul etti yolda zaten baya kısa olan eteği toplanmıştı ve ben kendimi bacaklarından alamıyordum oda anlamış olacakki içten gülümseyerek iyice açıyordu aynı zaman o diri göğüslerininde uçları belli oluyodu sütyen giymemişti okula kadar havadan sudan muhabbet ettik okulun önüne gediğimizde arabadan inmedi zaten

ilk dersi kaçırdığını boş vaktin varsa biyerlerde oturalım dedi bende memnuniyetle kabul ettim amacıma çok yaklaşmıştım bi cafeye oturduk 1 saat sonra o 2. dersin birazdan başlıycağını gitmesi gerektiğini söyledi ama ben onu bırakmak istemiyordum ona bugün dersleri asmasını akşama kadar dolaşabileceğimizi söyledim oda zaten okulda çok sıkılıyorum diyerek kabul etti daha sonra muhabbet sexe geldi bana kızarkadaşımın olup olmadığını ve hiç sex yapıp yapmadığımı sordu bende şu anda bi kız arkadaşım yok ama çok sex yaptım dedim o ise bakire olduğunu ve nasıl bi duygu olduğunu merak ettiğini söyledi allahım amacıma ulaşmıştım o artık benimdi bende bizim evin boş olduğunu ve ona çok güzel şeyler yaşatabileceğimi söyledim tamam dedi ve yola koyulduk. Daha arabadayken dudaklarıma yapıştı eve zar zor vardık kapıdan içeri girer girmez elif bu arada kızın adı elif dudaklarıma tekrar yapıştı koparırcasına öpüşüyordu daha sonra onu odama götürdüm ve üzerindekilerden kurtulmaya başladım ama çok yavaş hareket ediyordum hiç acelem yoktu tadını çıkarmalıydık onunda ilk olacaktı zaten onunda sakinleşmesini istiyordum o sarı saçlarını öpüp kokluyordum parfümünün kokusu beni deli ediyordu daha sonra yavaş yavaş gömleğinin düğmelerini açmaya başladım gerçekten çok güzel göğüsleri vardı ne çok ufak ne çok büyüktü elifin çok duru bi güzelliği vardı ...

Göğüslerinin uçlarını yalamaya başladım bu bile elifi çıldırtmaya yetmişti daha sonra yavaş yavaş heryerini öperek aşşağıya doğru indim ve eteğini sıyırdım ama çıkarmadım çünkü o lise eteğinin üzerinde kalmasını istiyordum ona gerçekten çok yakışıyordu eteğini kaldırdım ve altında süper bi manzara beni bekliyordu g-string giymişti içine ve bu benim iyice başımı döndürmüştü adeta bir zevk denizindeydim stringini sıyırarak vajinasını yalamaya başladım ufak dil darbeleri atıyordum ve o çıldırıyordu durmadan çığlıklar atıyordu aslında korkuyordum çünkü bizim üstümüz onların eviydi birisi duyabilirdi ama umrumda değildi çünkü güzelliğiyle beni adeta sarhoş etmişti ve daha hızlı yalamaya başladım ona çok büyük bir zevk verdiğimi ve istersem benim penisimi ağzına alabilceğini söyledi hemen dönerek 69 pozisyonuna geldik artık oda benimkini ağzına alıyordu çok acemice yapıyordu ama bu benim çok hoşuma gidiyordu boşalmak üzereydim ve geliyorum dedim o da ağzına boşalmamı söyledi ve .

ben kasıla kasıla boşalmıştım yüzü gözü heryeri sperm olmuştu ve hala yalamaya devam ediyordu çok güzel bi duyguydu benimki tekrar sertleşene kadar yalamaya devam etti bende onun vajinasını öpüyor yalıyordum oda iyce çıldırmıştı ve artık içime girmeni istiyorum dedi bende bakire olduğunu bundan emin olup olmadığını sordum oda eminim kızlığımı sana vermek istiyorum bende bacaklarını ayırıp yavaş yavaş ucunu sürtmeye başladım penisimi vajinasının üzerinde gezdiriyor daireler çiziyordum bu onu iyce azdırmıştı ve lütfen artık girmeni

istiyorum diyordu bende yavaş yavaş girmeye başladım biraz ilerledikten sonra rahat girmiyordu ve hafif bastırarak biraz daha girdim işte o anda içten bi çığlık attı ve gözleri kaydı ve biraz kan geldi işte elifin kızlığını bozmuştum o nefes nefese kalmıştı çok heyacanlı olduğu halinden belli oluyordu kolay değildi kızlığını vermişti ve artık çocukluktan çıkmış kadınlığının farkına varmıştı daha doğrusu bir kadın olmuştu bende bir süre hareket etmeden içinde kaldım ve bu şekilde biraz durduktan sonra . tekrar yavaş yavaş içine girmeye başladım o ise hala ufak çığlıklar atıyordu ve bu beni iyice tahrik ediyordu ve artık kendimi kaybetmiş deli gibi hızla gidip geliyodum artık onunda çığlıkları yerini zevk iniltilerine bırakmıştı bir süre sonra bağıra bağıra ilk orgazmını yaşadı ve artık benimde gücüm kalmamıştı bende geliyordum içinden . çıktım ve çok şiddetli bi şekilde üzerine boşaldım vücudu , göğüsleri hep sperm olmuştu daha sonra bana gülümseyerek sarıldı ve o şekilde akşama kadar yattık .

 

Ona pişman olup olmadığını hiç sormadım çünkü memnun olduğu her halinden belliydi şimdi o şehir dışında bir üniversiteyi kazandı ve oraya gitti tatillerde geldiğinde beraber oluyoruz ama artık beni eskisi kadar etkilemiyor çünkü o artık bir liseli değil ama o hala benim gözümde geçen seneki liseli kız sanki hiç değişmedi Evet şimdi o çok uzakta ve ben Ankara?dayım ve liseli bir sevgilim yok.. Evet liseli kızlar sizde benim gibi üniversiteli erkeklerden hoşlanıyorsanız lütfen bana ulaşın nerde olursanız olun hiç fark etmez .... [email protected]önderen: university_of_sex

Son Güncelleme (Perşembe, 07 Şubat 2013 10:46)

 

derste masaının altından amıma ayağı ile masaj yaptı

Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

Fransizca Kursu (yabanci Dil Degil) de anlattigim ilk sevismemizden sonra Mustafayla bir yil dan beri hala cikiyoruz. Bu zamanda yasadigimiz hikayelerin bir güzelini daha sizlerle paylasmak istiyorum. Mustafa geldi ve artik Üniversiteli oldugu icin ona ayri bir daire hediye etti ailesi. Bu odalarda neler yasadik neler... Tabi daire tutulunca anahtarin ikincisi kime verildi? Bana... Bu söyle oldu: Mustafayla beraber yemek yemege gittik. Gayet güzel ve oldukca büyük bir restaurant. Her masa cok özel bir sekilde gözlerden uzak duruyor. Özellikle sevgililerin bulustugu ve bazen önemli is yemeklerinin yapildigi bir yer. Biz masamiza, yani bölgemize oturduk. Kumral uzun saclarimi topuz seklinde toplamistim. Üstümde pailettlerle süslü siyah mini ve gögüslerimden göbegime kadar uzanan bir dekolteli elbisle vardi. frikik vermemek icin dekolte nin degajesi incecik bir tek iple tutulmus.

Mustafa beni böyle görünce sesli bir sekilde -üf bebegim elbiseni unutmussun- demisti. Oturduk siparisleri verdik ve ickimizi yudumluyorduk. "iyiki dönmüsüm Fransadan...seninle böyle burda olacagimizi bilseydim...hic gitmezdim " gibisinden laflar ediyordu. Ama benim niyetim belliydi, hic romantik, asik havalarina girmek istemiyordum, annemler musafirlik icin gece dönmiyeceklerdi ve ben bu vakti onunla degerlendirmek icin can atiyordum. Bunu anlamasi icin hafif bir sekilde öne egildim, masadaki bicagi aldim ve dekoltemi tutan ipligi kesi verdim. Biraz yana dogru egilerek gögüslerimi seyretmesini bekledim. Etkisi uzun bekletmedi. Elimi oksuyordu masanin üzerinden... Birden Oramda birsey hissettim, ve taninmis bir sicaklik basti bedenimi, neredeyse ciplak kiyafetler icinde oldugum halde yaniyordum.

Mustafa ayakkabisini cikarmis ayak parmaklariyla amimi oksuyordu. Tam en eglenceli aninda, benim nefesim kesilmeye baslamistiki garson geldi...yemekleri masaya birakti ve gitti. Yemeklerimizi tam bitirmemistik ki Mustafa da yine önemsiz konulardan bahsetmeye . baslamisti ben basladigimiz oyunu devam ettirmek icin yavasca masanin altina girdim. Masadaki uzun örtü sayesinde görünmüyordum. Pantolonuna yaklastim, yavas yavas elimi orasina koydum ve umdugumu hissetmeye basladim. Siki kalkmaya basliyordu ve elimin altinda cirpiniyordu... Önce kemeri actim sonra dügme dügme pantalonunu cözdüm ki donundan birden siki kendiliginden firladi. Dimd ik duruyordu havada, hic durmadan o güzelligi agzima alip ritmik bir sekille yalamaya emmeye ve gidip gelmeye basladim. Disarda kalanlari da yine elimle tutmustum ve oksuyordum. 5...10 dakika sonra,

ki saati unutmus azgin bir sekilde isimi yapiyordum Mustafanin hareketleri sabirsizlasmisti ve eliyle bir pecete uzatti. Aldirmadan elini ittim ve mecburen agzima bosaldi. Iki üc hamleyle hepsini ciime döktü ve bende severek yuttum. Tadindan igrenmiyordum....Penisini güzelce dilimle temizledim oksadim son bir öpücük kondurup donunun icine koydum, pantalonunu sonra da kemerini kapattim. Yukari ciktim ve agzimi bir peceteyle silip, ben doydum dedim.

 

yüzü kip kirmizi olmustu ama ukala bakislari daha da derinlesmisti. Ödemeyi yapti ve evine dogru yol aldik.... devami 3 sefer de.Gönderen: ArzularSellale

Son Güncelleme (Perşembe, 07 Şubat 2013 10:47)

 

türbanlı üniversiteli kızlar fantezisi

Kullanıcı Değerlendirmesi: / 4
ZayıfEn iyi 
Seks Hikayeni Yaz - Üniversiteli Sex

merhaba arkadaşlar, sizi uzun zamandır takip ediyorum ve özellikle türbanlı kadınların sikiş hikayeleri beni bitiriyor, bu gidişle sekskitabi.com a bağımlı olacağım . Seks yapan kapalı bayanların eşarbına otuzbir çekmek hoşuma gidiyor. Evimin yakınında yüksekokul vardır. Okula türbanlı öğrenciler giremediğinden okulun kapısına türbanlarını çıkarıp başlarını açarlar. Bazı türbanlı kızlar türbanını çıkarıp başını açtıktan sonra saçlarını omuzlarına doğru açarlar. Adeta bir manken gibi süslenip öyle okula giderler. Böyle türbanlı kızlar açılırken bende türbanlı kızlardan tahrik olup bir yerden bulduğum eşarba otuzbir çekiyordum. Okuldan çıkan kız öğrenciler kapıda başörtülerini takıyorlardı. Uzun saçlı pardösünün altından mini etek giyen bir kız kapıya geldi. .

Çantasından çıkardığı eşarpla başını güzelce örttü. Dudaklarına da ruj sürüp okuldan ayrıldı. Ben başörtülü kızı takip etmeye başladım. Çarşıda üniversite öğrencilerinin takıldığı cafeye girdi. İçeride başka türbanlı kızlar vardı. Erkeklerle okey oynuyorlardı. Başörtülü kız pardösüsünü çıkarıp erkeklerin masasına oturup oyuna katıldı. Masada üç türbanlı kızla üç erkek vardı. Oyun yaklaşık iki saat sürdü. Sonra türbanlı kızlarla erkekler masadan kalktılar. Beraber bir otele gittiler. Bende arkalarından takip ediyordum. Gittikleri otel benim tanıdığım arkadaşındı. Kızlarla erkekler bir oda anahtarı alıp yukarı çıktılar. Ben arkadaşa "bunlar nereye gidiyorlar" dedim. Arkadaşım "türbanlı kızları sikmeye" deyince "devamlı gelirler mi" diye sordum. Arkadaşım "mutlaka her akşam bir iki başı türbanla örtülü testtürlü kız gelir" dedi. Peki "sen bir şey yapmaz mısın" diye sordum.

Arkadaşım " hoşuma giden türbanlı kızları birde ben sikerim" dedi. Sonra bana "sen merak etme hoşuna giden türbanlı kızı sana ayarlarım. şimdi içeri geçip türbanlı kızlarla nasıl sikiş ettikleini gizli kamerayla seyredelim" dedi. Benim zaten türban takan tesettürlü kızlara özel bir ilgim vardı. Tabi deyip içeri gittik. Türbanlı kızlar erkeklerin karşılarına geçip teker teker suyunmaya başladı. Önce takip ettiğim başörtülü kız pardösüsünü çıkardı.

Sonra başörtüsünü çözüp başını açtı. Sonra da tüm elbiselerini çıkarıp çırılçıplak soyundu. sıra ikinci türbanlı kızın soyunmasına gelmişti. O da başından türbanı çözüp diğer elbiselerini çıkararak soyundu. Üçüncü türbanlı kız diğerlerinden farklı başındaki türbanı çıkarmayıp diğer elbiselerini çıkararak soyundu.

Erkekler kızları yanlarına alarak sevişip sikişmeye başladılar. Türbanını çıkarmayan kızı amdan sikmeyip götünden siktiler. Üç erkekte türbanını çıkarmayan kızın yüzüne türbanına boşaldı. Meğerse türbanını çıkarmayan kız bakireymiş. İşleri bitince giyinip otelden ayrıldılar. Ben çıldırmak üzereydim. sikim kalkmış sikecek türbanlı kız arıyordu.

 

Durumu arkadaşıma anlattım. Arkadaşı "ne demek yarın akşam gel istediğin türban takan tesettürlü sana ayarlayıp siktireceğim" dedi. Bende sonraki akşam gelip türban takan çok güzel tesettürlü bir kızla seviştim. O sevişmeyi daha sonra anlatacağım.

Son Güncelleme (Pazartesi, 11 Şubat 2013 14:44)

 
Diğer Makaleler...